Thank you come again.

27 August 2011

Mami gedikkk haha -.-

Haii Blogger

Aww awww taktahu kenape mami asyik tanye pasal boyfriend aku , banyak pulak tu dy tanye. Selalu nye nak tanye pasal bf aku ni hampehhh -.- bile aku ade boyfriend je nanti dy buat muke. Bila aku couple dengan shahir ni aku rasa lainnnn mcm ada perbezaan. Hahaha perbezaan gituu. Nanti kalau aku tenga duduk relax mulalah dy tanye pasal shahir. Shahir duduk dekat mane shahir umur brape skola mane? Eeeee mami so kepoci!

Then aku pun jawablah ape yang perlu dijawab. Yang tak boleh bela mami panggil shahir dengan perkataan shahirah hahaha bakk kata shahir *nama baru i tuuu :P poyo lah luuu hahahaha. Tapi aku macam pelik tetibe je mami aku tanye pasal boyfriend aku. Hope dy tanye selalu lah kan hahaha. Tapi tapi iteww geram lah ade 
ke patot mami cakap shahir rajinn jage adik dy then aku ni pemalas nak jage adik. Huahuahua memang punnn. Adik aku ni kalau nak tahu sumpah annoying gile babii. Macam nak hentak je gune penyapu hahaha.

Weeee , supaya awak cepat sembuh yeee. Xxx