Thank you come again.

12 August 2011

Luka oh luka please dont come agaain :'(

Okay, aku nak cakap bout my luka haihhh sabtu jatuh hari ni hari jumaat dah tapi still tak baik-baik lagi. Aku dah stop kurangkan makan dan minum air manis supaya takde kencing manis. Aku dengar orang cakap kalau ade kencing manis then ade luka dekat kaki pehhhh memang tak akan baik pastu last last nak kene potong kaki. Bayangkan takut tak takut lah kan. Haaa sebelum dipotong kaki baik aku kurang kan pengambilan gula di dalam badan.

Seriosly lah, mase hari sabtu jatuh pastu hari isnin aku tak gi skola. Mummy paksa aku gi skola dy kate kaki aku bukan nye teruk sangat pun. Nampak je luka aku kecik tapi dy punye sakit *halamakkk aku je yang rase. Yang semue org cume boleh cakap (alaaa tak lame lagi baik lah tu) what the fuck aku dah muak orang cakap mcm ni. Memang lah kau cakap mcm tu sebab kau tak rasa betapa sakit nya luka aku.

Mummy mengamuk sebab aku tak skola mase hari isnin tu. Aku bukan sengaja tak nak gi skola, aku ade sebab. Grrrrrrrrrrrrrrrr *sumpah menyirap. Last-last hari selasa aku sekolah balik hmmmm lalu depan dewan terpaksa kene tegak kan kaki. Rasa macam nak nangis sebab kaki terlalu sakit. Act kaki aku mane boleh tegak kan lagi masetu. Then membe aku yang tolong aku semasa aku berjalan.

LOLSSSS tempang tak tempang lah kan. Memang mcm shittttt :'/