Thank you come again.

19 August 2011

KL trippooo

Assalammualaikum ,



Akhirnya keputusanku , aku pergi KL juga. Haiyaya memang malas seyh nak pergi. Tapi dipikir pikir balik kan nak shopping tu. Kesempatan u'ollssss hahaha :P Dah la mengidam nak beli dress panjang hmmm mintak mintak lah tercapai gitu. Semalam kene marah dengan mami sebab tak nak ikot pergi KL then aku call nik sampai nangis nangis semua. Thanks nik sebab sudi dengar kesedihan and problem i. You memang truly best friend i ever had :)

Then , dah lepas nangis tu. Mata tak boleh bela dah macam alien bengkak mcm nak matiii. Lepas tu buat super saver call shahir hmmm then shahir cakap suara aku mcm nak nagis. Bengang nyee iteww :P Jahat lah awak ni heehehe. Tapi sekarang suara mcm orang steam errrr fuck off man!

Best nya sape sape yang turun bandar harini. Tapi tak best sangat lah kan , aku lagi best sebab nak shopping dekat pavilion wakakakaka. Jangan jeles u'ollssss. Semalam kan aku beli baju raya taww taww. Baju raya aku warna putihh. Hikhikhik , akhirnya tercapai juga nak beli baju raya warna putih. Act , tahun lepas lagi nak beli baju raya warna putih hmm tapi ade je yang menghalang. Huahuahua kesiyan kan?

Okay lah, Nak pergi kl ni byeeee. See you next week bebehhh :*